Kan jeg ændre, tilføje eller annullere min ordre?
Når din ordre er bekræftet, sendes den hurtigt videre til vores lager, hvor den behandles og pakkes med det samme.
Derfor kan vi desværre ikke ændre, tilføje eller annullere en ordre, efter den er sendt til behandling.
Hvis du ikke ønsker at beholde varerne, kan du bruge din 30 dages fortrydelsesret fra den dag, du modtager pakken.
Jeg har ikke modtaget min ordrebekræftelse
Din ordrebekræftelse bliver som regel sendt kort efter, at du har gennemført din ordre.
Hvis du ikke kan finde den i din indbakke, kan den nogle gange være havnet i spam- eller uønsket postmappen.
Ligger den ikke der, så kontakt os endelig på kundecenter@helsam.dk, så sender vi den til dig med det samme.
Hvordan ser jeg status på min ordre?
Når din ordre er afsendt fra vores lager, modtager du en e-mail og/eller SMS med et sporingslink fra den transportør, du har valgt (DAO eller Bring).
Her kan du følge pakken hele vejen, indtil den er leveret.
Har du en Helsam konto, kan du også logge ind under “Mine ordrer” og se status på dine tidligere og igangværende bestillinger.
Hvis du ikke har modtaget en bekræftelse eller et sporingslink, er du altid velkommen til at kontakte os på kundecenter@helsam.dk, så hjælper vi dig med at finde informationen.